רופא שיניים ברחובות. מרפאת שיניים ברחובות. השתלות שיניים. השתלות שיניים ברחובות. תותבות גמישות. תמונות


מרפאת שיניים ברחובות VIP  של ד"ר פרוניק: החיוך שלא נגמר

 

חיוך קורן מעיד לא רק על בריאות השיניים אלא גם על מראה מטופח ומעמד חברתי מכובד. רופא שיניים ברחובות ד"ר ולדימיר פרוניק הוא רופא משכמו ומעלה אשר בעזרתו מטופליו מקבלים בחזרה חיוך בריא. ניסיון מרשים החל משנת 1987, ציוד חדיש במרפאת VIPP ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות יבטיחו טיפול רפואי ברמה הגבוהה ביותר.

 

מרפאת שיניים ברחובות: טיפול ללא כאב

פחד מרופא היא הסיבה השכיחה להזנחת שיניים, אשר במוקדם או במאוחר מתחילות לכאוב. דר' פרוניק מתייחס בהבנה למטופלים הסובלים מדנטופוביה ומציע טיפול שמבוסס על שימוש במשככי כאבים אשר בזכותם מטופל לא ירגיש חוסר נוחות. טיפול ללא כאב וללא פחד הוא כלל הברזל של הרופא. יתרה מזאת, הטיפול נקבע אך ורק לאחר ביצוע בדיקותת מקיפות ושיחה עם מטופל. עבור דר' פרוקניק גישה אישית זאת לא סתם סיסמא אלא שיטת עבודתו.

 

לצורך טיפולי שורש במרפאת שיניים ברחובות VIP משתמשים במכשיר אלקטרוני Apex Locator אשר מאפשר למדוד את אורך תעלת השורש. הדבר חיוני לביצוע הליך איכותי. שימוש במכשיר מבטל צורך בבקרה באמצעות רנטגן, כפי שנהוג בדרך כלל בטיפולי שורש וכך נמנעת השפעת הקרינה על מטופל.

 

בזכות הטכנולוגיות המתקדמות טיפולי שיניים הפכו לנוחים ביותר וסימני הטיפול כמעט לא נראים    לעין.  תמיד חלמתם להיפטר פעם אחת ולתמיד מסתימות כסופות (אמלגם) ומסתימות שינו את צבען עם השנים ומונעים מכם חיוך רחב? רופא השיניים ברחובות ולדימיר פרוניק משתמש בסתימות מחומר חדשני שמותאם לצבע השיניים של מטופל. רק הוא  והרופא יודעים על דבר קיום הסתימה מאחר ומדובר בסתימה בלתי נראית.

 

טיפולי שיקום פה ברחובות

 בעיית אובדן של שן או מספר שיניים ניתן לפתור בזמן מוגבל בעזרת שיקום הפה. במרפאה שלנו ניתן לבצע:

· כתרי זירקוניה

· כתרים מחרסינה מאוחה למתכת

· כתרי חרסינה ללא מתכת

· שיניים תותבות נשלפות וקבועות

· תותבות גמישות (בלתי נראות)

 

אגב, לתותבות נשלפות מסיליקון מראה טבעי יותר, הן פחות פוגעות בחניכיים ולאחרונה זכו לאהדה רבה בקרב רופאי השיניים והמטופלים ברחבי העולם. רוצים לדעת יותר על תותבות שיניים גמישות? בואו אלינו לייעוץ! 

השתלות שיניים ברחובות

במקרה שאין דרך אחרת לשקם תקינות, תפקוד ואסתטיקה של שיניים, נעזרים בהשתלת שיניים ברחובות במרפאתו של דר' פרוניק. מבחינתו של הרופא אין משימות בלתי אפשריות ובעיות שלא ניתנות לפתרון. הוא ידאג ליופי ולעמידות של שיניכם וגם יעשה זאת ברמת VIP. 

רופא שיניים ברחובות

 דר' פרוניק - רופא שיניים ברחובות - מציע מכלול מלא של טיפולי שיניים, ללא כאב ולחץ:

· כל סוגי טיפולים, כולל טיפולי שורש.

הרופא יתמודד אפילו עם מקרים מורכבים ביותר תוך תכנון משכיל וקפדני

· עקירת שיניים (כולל שיני בינה שדורשות התייחסות מיוחדת)

· טיפולי אסתטיקה על תוך שימוש בשיטות מתקדמות וציוד חדשני ביותר, הלבנה עדינה ויעילה

· השתלות שיניים ברחובות

במרפאתנו ניתן להנות ממחירים סבירים על כל סוגי טיפולי שיניים, יעוץ ראשוני חינם וגישה אישית. אנחנו מכבדים את הזמן שלכם וקובעים תורים בשעות שנוחות לכם בלבד.

 

מרפאת שיניים ברחובות  - VIP -  מגיע לכם חיוך VIP!




כתובת: רח' הרצל, 192
עיר: רחובות




Attn:

ph: טלפון: 08-9491978
fax:
cell: נייד: 052-2345794

http://www.vipdentalclinic.com


הצג מפה גדולה יותר





Print Page

טופ דנט - מדריך לרפואת שיניים: מרפאות, השתלות, טיפול חירום. / https://top-dent.co.il/view.php?id=153